Wikia

Samukai was de General van de skeletten en Konig van de Onderwereld.

biografie Edit

vroeg leven Edit

Samukai was de Konig van de Onderwereld tot dat Garmadon in de Onderwereld kwam. Na een gevecht werd Garmadon de nieuwe Leider.

De Stijl van de Ninja Edit

Samukai kreeg de opdracht Ignacia antevallen om een Kart de halen om de Gouden Wapens de vinden. Maar Sensei Wu was daar ook en vocht tegen Samukai. Kruncha en Nuckal haalden ondertussen de Kaart en gingen terug naar de Truck. Samukai zorgde ervoor dat Sensei Wu bezig was. Ze ontvoeren Nya een gingen er vandoor.

Het Gouden Wapen Edit

Samukais troepen grafen bij de Grotten van wanhoop naar de Zeis van de aardbeving. Maar Samukai heeft de kaart fout gelezen en ze grafen bij de verkeerde plek. De Ninja stelen de kaart en gaan naar de Zeis maar Jay maakt te veel ruis en alle skeletten horen de Ninja. Als de Ninja wilde verdwijnen vallen de Skeletten aan maar de Ninja leren Spinjitzu. Als hij later met Lord Garmadon spreekt zegt Garmadon dat alles naar plan loopt. Samukai begrijpt het niet.

Koning der Schaduwen Edit

Samukai en zijn troepen klimen omhoog als de Ninja all met het gouden Wapen naar beneden springen. Toen Sensei Wu en Kai weg waren greep Samukai met zijn troepen Jay, Zane en Cole aan. Korte tijd later zij Garmadon dat hij terug moet naar de onderwereld met de andere wapens. Samukai en zijn troepen rijden terug maar worden van de Ninja vervolgd. Maar ze rake de Ninja kwijt.

Wapens van het Noodlot Edit

Sensei Wu vecht met het Zwart van Vuur tegen Samukai die de rest van de Gouden Wapens heeft. Samukai wint. Garmadon zij hem dat hij hem de wapens moet bregen. Maar Samukai zij nee en dat hij vort aan op hem luistert. Maar Samukai kann de wapengeweld niet bedwingen en oplost in rook.

Galerij Edit